Convocatòria de subvencions a entitats i associacions 2015

Un dels objectius principals de l’Ajuntament de Molins de Rei és el foment i la promoció de la vida associativa de la Vila i la difusió de tot tipus d’activitats representatives del patrimoni cultural i social. Per això l’Ajuntament considera convenient col·laborar-hi mitjançant l’establiment d’ajuts econòmics a les entitats, associacions i col·lectius sense ànim de lucre de la vila.

En aquest sentit s’han aprovat i posem ja a la vostra disposició, les bases reguladores específiques per a la concessió d’ajuts a entitats i associacions sense ànim de lucre de Molins de Rei per a l’exercici 2015, amb el ventall de totes les línies de subvenció obertes per aquest Ajuntament, juntament amb els models de la documentació que heu de presentar per a la sol·licitud.

Us recordem que a l’hora de presentar la documentació heu de ser curosos, sobretot pel que fa al realisme dels costos dels projectes pels quals demaneu ajut ja que haureu de justificar, en els balanços i el tancament de l’any, la totalitat de les factures de la seva execució.

Com sempre, estem a la vostra disposició per si teniu algun dubte o necessiteu ajut per dur a terme la vostra sol·licitud. Us podeu adreçar directament al tècnic responsable del vostre àmbit o ens podeu trucar al telèfon 93 680 33 40, extensions 146 i 225. Enguany hem canviat de models per tal de facilitar-vos la feina.

Podeu presentar la documentació de la sol·licitud fins el dia 30 de gener de 2015 a l’horari següent: de dilluns a divendres, de les 8h a les 14’30h, a l’Àrea de Serveis a les Persones (C. Verdaguer, 95, bis) o de dilluns a dijous, de 8h a 20h, i els divendres, de 8h a 15h, al Servei d’Atenció Municipal (al mateix edifici de l’Ajuntament). Durant el període de les festes de Nadal, el Servei d’Atenció Municipal està obert de 8h a 15h.

Arxius relacionats:

Bases de les subvencions

No s'ha trobat res

Disculpes, però no s'han trobat resultats. Potser cercar us ajudarà a trobar una entrada relacionada.